Nyt alkaa työmotivaatio olemaan olematon... :( Kahdeksasta asti olen vain istunut ja nojaillut vasempaan käteen - oikea surffailee. Nyt kun huhut mun matkasta on levinnyt, niin aika monen kanssa oon saanut asiasta jutella. Sama tarina kerrasta toiseen. Tämä taas saa matkakuumeen nousemaan. Voi voi, kun jaksais vielä reilut kaksi viikkoa!

Kari ja Mirvis lähtevät perjantaina(?) Kuubaan, palaavat 4. helmikuuta. Eipä heitäkään sitten näe aikoihin. Eilen tein osoitteenmuutoksen netin kautta, kuten myös irtisanoin kotivakuutuksen. Matkustajavakuutus jää voimaan, tosin sen hinta nousee 30% kun vanhassa sopimuksessa oli "pakettialennus".

Lauantaina on mun luona  mun ja Jonin läksiäiset ja Mervin synttärit - 3 yhden hinnalla! :) Maanantaina alkaakin sitten pakkaus: omaisuutta pahvilaatikoihin. Ens viikon perjantaille on pakettiauto varattuna (65e / vrk) ja Esa auttaa lastaamisessa. Jätän ainoastaan matkakamppeet, makuupussin ja patjan. Ne pari päivää helmikuun puolella kämppään Jonin tykönä.